Få fler affärer med en digital kundzon

06 dec. 2022

Fler poddar

Få nöjda kunder med digital kundservice

I det här avsnittet berättar Robert Jansz om fördelarna med digital kundservice och hur man med en kundapp eller en kundzon kan öka kundnöjdheten och samtidigt avlasta kundtjänsten. Många av våra kunder har ett högt tryck på just kundtjänsten och mer eller mindre drunknar i mail och telefonsamtal. En app där kunden själv kan göra en mängd ärenden själv är därför en mycket uppskattad funktion. Den minimerar även risken för negativa kommentarer och dåliga omdömen på nätet. Ett avsnitt med flera exempel på hur kundappar gör både din personal och dina kunders dag smidigare.

En planeringsplattform är en framgångsfaktor

För att ditt företag och din personal ska kunna samarbeta på bästa tänkbara sätt kan ett planeringsverktyg eller en planeringsplattform vara en kanonbra lösning. En plattform där all information samlas på ett ställe. Som dessutom är lätt åtkomlig och som alla dina kollegor har snabb tillgång till.

En planeringsplattform gör din arbetsdag mycket enklare och mer lönsam

På så sätt får ni mer ordning och reda, vilket inte är helt fel. Lägg där till en mängd andra fiffiga funktioner som ser till att göra arbetsdagen enklare. Just detta handlar det här avsnittet om. God lyssning.

Per Holknekt om Skuldra – Ett digitalt verktyg med gott syfte

Här berättar Per Holknekt om Skuldra. Det digitala verktyg i form av en webbapplikation som vi utvecklat, som blir ett mycket effektivt verktyg till landets skuldrådgivare. Där Skuldra snabbt ger en överblick av privatpersoners kritiska skulder, med syfte att direkt sätta igång en konkret plan mot en ordnad och trygg ekonomisk situation. Per går också in på hur han kom i kontakt med oss, samt hur det har varit att jobba med oss. God lyssning.

Här finns en tidig artikel om Skuldra, en artikel om själva utvecklingen samt ett tekniskt referenscase.